dimecres, 30 de gener del 2013

COM FER UN CUPCAKE PAS A PAS

Informaciò  a 

o-cupcake.blogspot.com.es/2012/12/tutorial-com-fer-un-cupcake-pas-pas.html


COM FER UN CUPCAKE PAS A PAS


EINES BÀSIQUES:
  1. Motlle de cupcakes: on hi posarem les càpsules dels cupcakes si no volem que quedin oberts al fornejar-los.
  1. Càpsules: els paperets per posar la massa.
  1. Colador o tamís: normalment tamisem la farina per donar-li més esponjositat al cupcake. Amb un colador és suficient.
  1. Mànega pastissera: en venen d'un sol ús força econòmiques.
  1. Boquilla: jo em compraria la 1M de Wilton per que la forma que dóna és molt bonica.
  1. Colorants: en gel o pasta. Totalment opcionals però si el poseu sorprendreu més als altres i a vosaltres mateixos.





PAS A PAS PA DE PESSIC:

Preescalfem el forn a 170º i posem les càpsules al motlle.



Tamisem la farina amb el llevat i ho apartem (jo tinc tamisador però serveix un colador).



Batem la mantega amb el sucre fins que s'integrin i la barreja agafi un color claret.

Afegim els ous un a un fins que s'incorporin.











Afegim la meitat de la farina i batem a velocitat baixa fins que s'integri.

Després i posem la llet amb l'extracte de vainilla dissolt i continuem batent.











Finalment acabem d'afegir el que queda de la barreja de la farina.

Omplim les càpsules 2/3 de la seva capacitat. Ja veieu que jo tinc una cullera de gelat per que aquesta és la mida exacta i és molt còmode però per a començar podeu fer-ho amb una cullera normal, sempre i quan ompliu els 2/3 recomanats.












Posem al forn uns 22-25 min. Passats aquests els treiem i els deixem refredar uns deu minuts dintre el motlle. Després els desmotllem i els deixem a sobre una reixeta per a que s'acabin de refredar totalment. No cal comprar-vos una reixeta, pot servir la mateixa del forn.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada